Franconia Super Loop, Plus Flume και Liberty – An Outdoor Life

Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να πεζοπορήσουμε/τρέξουμε ένα Pemi Loop το Σάββατο. Ωστόσο, με την πρόγνωση του καιρού ήξερα ότι επρόκειτο να είναι μια πεζοπορία στο άγχος, πάντα ψάχνοντας για νερό με τη ζέστη και την υγρασία. Επιλέξαμε Σάββατο Franconia Super Loop: Liberty, Flume, Lincoln, Lafayette και τρέξτε πίσω στο πλακόστρωτο ποδηλατικό μονοπάτι Pemi πίσω στο αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο στο Flume Visitors Center.

Η πεζοπορία στο Liberty Springs ήταν χωρίς σφάλματα και υγρή. Στα δέντρα είχε ατμό! Θα περπατούσαμε μέσα από ζεστά μπαλώματα και κρύα μπαλώματα. δεν υπήρχε αέρας. Το μονοπάτι ήταν αρκετά βρεγμένο κάτω χαμηλά και μετά μπαλώματα καθώς ανεβαίναμε.

Καθώς ανεβαίναμε στην κορυφογραμμή ελπίζαμε ότι θα δροσιστεί και ο αέρας θα δυναμώσει. Η πρόβλεψη για την Ανώτατη Σύνοδο Κορυφής ήταν λάθος όλη μέρα, σκεφτήκαμε. Ήταν ζεστό και βρώμικο. Έπρεπε να είναι γύρω στις 70 στην κορυφογραμμή. Είδαμε κάποιο μονόδρομο στα μονοπάτια που έκαναν μερικά τμήματα ολισθηρά και το να το παρασύρετε φαινόταν ότι ήταν η καλύτερη επιλογή κατά καιρούς.

Είδαμε ανθρώπους να κατεβαίνουν από το κάμπινγκ ψηλά και είδαμε πεζοπόρους να έρχονται από το νότο στο μονοπάτι Osseo. Μικρές αγέλες, μεγάλες αγέλες, όλοι οι τρελοί που ήταν έξω αυτή την ημέρα διασκέδαζαν παρά τις καυτές θερμοκρασίες.

Όταν φτάσαμε στο Liberty, ήταν υποτονικό – τόσο ωραίο να το δούμε.

Μετά το Flume and Liberty κατευθυνθήκαμε βόρεια στο μονοπάτι Franconia Ridge. Η πεζοπορία προς το Little Haystack δεν είναι αστείο. Αυτή είναι μια δύσκολη ανάβαση. Και δεν μετράει καν ως υποσέλιδο 4.000. Εάν προσεγγιστεί από το βορρά, είναι λιγότερο από 200 πόδια από το Λίνκολν, ωστόσο είναι μια φονική πεζοπορία από το Liberty. Τα σύννεφα καθάρισαν και είχαμε όμορφη θέα στο Cannon, το Owl’s Head and the Bonds.

Μόλις φτάσαμε στην κορυφή του Little Haystack νομίσαμε ότι ήμασταν ελεύθεροι. η πεζοπορία στην κορυφογραμμή σε κάνει να ξεχνάς όλα σου τα προβλήματα. Ωστόσο, είχα λιγοστέψει το νερό και ανυπομονούσα να φτάσω στο Greenleaf Hut και να ξαναγεμίσω. Πάνω από το Little Haystack μιλήσαμε με έναν δρομέα της αμερικανικής δασικής υπηρεσίας Ridge Runner. Είπε ότι ο αέρας χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί στη Λαφαγιέτ ήταν σφοδρός και δυνατός. Η πρόβλεψη της Ανώτατης Συνόδου Κορυφής ήταν σωστή μέχρι αργά το πρωί, όταν οι άνεμοι πέθαναν.

Ήταν μια αργή πεζοπορία μέχρι το Λίνκολν και μετά το Λαφαγιέτ. Τα πόδια μας ήταν τοστ αλλά η θέα ήταν φανταστική.

Σταματήσαμε για ένα διάλειμμα στην κορυφή του Λαφαγιέτ και προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε όπου χάσαμε το μονοπάτι τον Απρίλιο, όταν βρισκόμασταν σε συνθήκες λευκού άουτ. Κοιτάξαμε και οι δύο γύρω από την κορυφή και θυμηθήκαμε ότι αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς το Λίνκολν με λάθος τρόπο. Πήραμε τη σωστή απόφαση να γυρίσουμε πίσω εκείνη την ημέρα.

Η σύνοδος κορυφής ήταν ζεστή σήμερα. Ο ήλιος μας χτύπησε παρά τον άνεμο που σήκωνε λίγο. Κατευθυνθήκαμε προς την καλύβα, ανεφοδιάσαμε νερό και κατεβήκαμε στο πάρκινγκ του Λαφαγιέτ. Το μονοπάτι ήταν πολύ υγρό και τα πόδια μου ήταν μουσκεμένα. Στο πάρκινγκ, πήραμε το τούνελ κάτω από τον αυτοκινητόδρομο και κατευθυνθήκαμε πίσω στο αυτοκίνητό μας στον πλακόστρωτο ποδηλατόδρομο της Πέμης. Περίπου ένα μίλι στο μονοπάτι, το δεξί μου πόδι άρχισε να πονάει πολύ. Όταν έβγαλα το παπούτσι μου, το κάτω μέρος του ποδιού μου ήταν μουσκεμένο και μια φουσκάλα αίματος ήταν στο μπαλάκι του ποδιού μου. Δεν μπορούσα να περπατήσω άλλο. πονούσε πάρα πολύ. Δεν είχα ποτέ φουσκάλες ή κάτι παρόμοιο όλα αυτά τα χρόνια που έκανα πεζοπορία. Ο Γκρεγκ προσφέρθηκε να τρέξει πίσω στο αυτοκίνητο (2,1 μίλια) και να με πάρει. Είπα όχι την πρώτη φορά που μου πρότεινε, θα μπορούσα να το κάνω αυτό, θα μπορούσα να το καταλάβω. Μετά προσπάθησα να περπατήσω ξανά και δέχτηκα την προσφορά του. Ευχαριστώ που έσωσες τη μέρα, Γκρεγκ.

Αυτό είναι από το Greg’s Strava. Τα χιλιόμετρα μου ήταν 2,1 μίλια λιγότερα. Ευχαριστώ για την αποθήκευση, Greg.

Ήταν μια καλή πεζοπορία σε μια μέρα με τρομερό καιρό. 2 για 2 Mount Lafayette. Πολύ ζέστη, πολύ κρύο, αλλά τα καταφέραμε. Είμαι χαρούμενος που τελείωσα και ταλαιπωρούμαι λίγο με την φουσκάλα στο πόδι μου. Η εκπαίδευση ξεκινά για ένα Semi-Pemi τον Ιούνιο, το Full Pemi τον Ιούλιο και ένα διπλό President Traverse τον Αύγουστο.